Nu vreau sa insuresc

Cred ca parul meu a tot fost vopsit vreo 9 ani, fara intrerupere. Ca asta e, odata ce incepi sa-ti vopsesti parul, tot trebuie sa continui, ca doar n-o sa umbli cu parul blond si radacinile negre…

Noroc ca am ramas insarcinata si atunci am hotarat sa-mi las parul meu sa creasca frumos, fara sa-l vopsesc, dupa cum si merita. L-am vopsit intro culoare apropiata de culoarea mea naturala si voila! Numai ca n-a fost chiar asa usor dupa cum mi-am inchipuit eu. Parul creste si oricum se vede o diferenta intre cel vopsit si cel natural. Asa ca am si taiat din el.

A crescut, a crescut (plus la asta s-a si incretit un pic in timpul sarcinii, o fi fost din cauza hormonilor, cine-l stie ce l-o fi apucat) si cand deja era sa ma relaxez si eu frumos si sa-mi admir parul natural de care mi-a fost atat de dor, am observat caateva fire albe… Baaaai, acuma v-ati gasit si voi sa apareti, cand am hotarat eu sa-mi cresc podoaba capilara, mostenita de la Creator si parinti…

Acuma sper (si tare nu vreau) sa nu insuresc rapid. Sper sa mai am macar vreun an de bucurie🙂

Si uneori ma intreb, de ce m-oi fi vopsit atatia ani?! Nu mai bine faceam o pauza de cativa ani si daca ma apuca „vreo schimbare”, sa-l vopsesc iar. Acuma, de voie de nevoie, peste un an-doi o sa-l tot vopsesc.

Pentru fetele amatoare de par vopsit, faceti o pauza cat mai aveti timp. Mai ales ca parul vopsit niciodata nu va straluci atat de frumos si sanatos precum cel natural. Si dupa ce te vopsesti ani la rand, uiti ce culoare mai are parul tau natural. Iar cand iti vine dorul si-l cresti, hopa, niste fire albe, ca niste spioni, „si-au bagat nasul unde nu le fierbea oala”…

E acelasi sfat ca si in cazul sexului. Mai fete tinere, pana in 20 de ani, de ce va grabiti voi sa faceti sex?! Ca odata inceput, asta veti face toata viata… 😀

(cea din poza se lauda ca nu-si vopseste parul…)

3 comentarii (+add yours?)

  1. cerasela petrareanu
    Iul 20, 2012 @ 12:39:45

    cea din poza minte

    Răspunde

  2. nelia
    Aug 13, 2012 @ 16:35:40

    cea urata din poza minte.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Martie 2012
L M M M V S D
« Ian   Iul »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
