Dans in noapte

Aseara am fost la un restaurant rusesc (Tatiana) si am ramas placut impresionata de local si de show-ul prezentat de artistii angajati acolo.

Tare-mi plac dansatorii, care cu trupul lor spun atatea povesti interesante. Cred ca este frumos sa practici aceasta meserie, sa te poti exprima prin dans…

Sunt fericita ca imi curge singe romanesc prin vene, iar dansul il am in acest sange🙂

http://www.youtube.com/watch?v=4u6ycs90YIk&feature=fvst

Lasă un răspuns

Iulie 2011
L M M M V S D
« Mai   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
