Ti-am dat bip…

Am aici o prietena, sau poate e doar o amica, cu care uneori mai iesim la plimbare, avand si ea un bebelus, sau ne mai sunam sa scarpinam nitel limba. Si amica asta a mea are (sau avea) prostul obicei ca uneori cand o sun sa nu raspunda la telefon. Si nu ma deranja faptul ca nu-mi raspundea, ci ca nu ma suna inapoi…

Cand ii ziceam a doua zi ca am sunat-o raspundea ca ba telefonul a fost pe silentios, ba era la baie, ba la mama, ba la spital, ba nu mai stiu ce… ‘Toate explicatiile de inteles, dar de ce in puii mei nu ma suni tu sa intrebi de ce te-am sunat sau sa scrii un mesaj?!’, intrebam eu in gandul meu.

Zilele astea iarasi am sunat-o si iar, liniste… A doua zi, nu stiu de ce m-am trezit eu suparata, am luat telefonul si i-am scris: „cand cineva ma suna si eu nu pot sa raspund in acel moment, eu il voi suna mai tarziu neaparat, ca sa aflu ce a vrut”.

M-a sunat imediat. Nu i-am raspuns. Mi-a scris mesaj cu nu stiu ce explicatie. Iarasi m-a sunat, iarasi mi-a scris, si tot a sunat, si tot a scris, eu nu-i raspundeam… Si asa vreo doua zile. Pana la urma i-am raspuns, ca nu m-am suparat chiar atat de rau, ca doar nu e un iubit, iar eu prietena lui ranita si disperata…

Cred ca a inteles lectia, dar de fapt nici nu am vrut sa-i dau o lectie… Doar mi se pare civilizat ca atunci cand vezi ca ai pierdut un apel de la cineva, sa-l suni inapoi.

Adevarul este ca si eu pot sa nu raspund cuiva cand ma suna (foarte rar). Dar asta se intampla cu oamenii care imi sunt indiferenti si neinteresanti. Atunci cand ma suna o prietena si nu pot sa-i raspund, intotdeauna o sun mai tarziu, pentru ca asa mi se pare normal sa faca o persoana educata.

Cum cantau cei de  la O-zone?: 
ti-am dat bip,
si sunt voinic,
dar sa stii, nu-ti cer nimic 🙂

Lasă un răspuns

Ianuarie 2011
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
