Parfum cu amintiri

Am primit de sarbatori un parfum – DKNY – Be delicious.

De cate ori vi s-a intamplat ca un miros, o aroma, sa va trezeasca o amintire?! Eu oi fi avand un simt al mirosului foarte dezvoltat (sau un nas prea lung😆 ), pentru ca de multe ori un parfum imi poate trezi o amintire placuta  (sau mai putin placuta), o nostalgie dupa ceva pierdut, o bucurie pentru ceva pastrat…

Parfumurile le-am descoperit mai tarziu, pentru ca aveam buzunarele prea mici si goale. Tin minte ce fericita m-a facut prietenul meu din facultate cand mi-a daruit un parfum, destul de ieftin si obisnuit, dar care mi-a placut mult si incercam sa nu-l folosesc in fiecare zi, pentru a-l avea cat mai mult timp.

Imi aduc aminte de un coleg, care imi povestea ca s-a oprit undeva langa un camin si discuta cu un prieten, cand a trecut pe langa ei o fata, iar in urma ei a lasat o dara de parfum cu o aroma senzuala. Acest miros l-a facut atat de curios, incat a vrut sa ajunga fata din urma, ca sa vada cine este. Era chiar o cunostinta de-a lui (si o prietena de-a mea🙂 ).

Mi-a placut ce mi-a povestit si visam si eu sa las vreodata in urma mea o dara de parfum, care sa faca curios un barbat. Timpul a trecut si cu fiecare an parfumurile mele au devenit tot mai fumoase, misterioase, gustoase, senzuale…

Un parfum de la Oriflame, imi aduce aminte de perioada studentiei la Bucuresti.

Parfumul J’adore de la Dior imi aduce aminte de perioada cand am inceput sa lucrez la Tulcea.

Dolce&Gabbana, Light Blue – de nesiguranta mea intr-o relatie cu un barbat.

Hugo Boss – de colegi dragi.

Fifth avenue, Elizabet Arden – de multe zile pline de evenimente in Tulcea.

Kenzo – de calatoriile prin alte tari.

Nina Ricci – Singuratatea din New York.

Dior, Midnight poison (e inca preferatul meu) – de multe nopti fumoase.

Si altele, pe care poate le-am uitat, dar cand le voi simti mirosul, sunt sigura ca imi vor aminti de ceva. Tot sper sa gasesc un parfum de care sa ma indragostesc atat de mult, incat sa nu mai vreau altele, iar lumea sa asocieze mirosul acestui parfum cu persoana mea. Dar poate acest lucur n-o sa se intample, pentru ca atunci n-o sa mai am ocazia sa asociez evenimentele din viata mea, starile de suflet cu mai multe arome…

4 comentarii (+add yours?)

  1. gabi morozov
    Ian 04, 2011 @ 22:45:41

    eu am primit de Craciun un parfum de doamna:)….la prairie- life treads – ruby…imi aminteste de vizita mea din iarna asta din Ingolstadt – Germania…

    Răspunde

  2. antiqul
    Ian 05, 2011 @ 14:04:16

    De cand ma stiu am foast atras sau indepartat de persoanele din jurul meu dupa mirosul acestora. Nu e vorba neaparat de parfum, ci de mirosul lor de animal ca sa spun asa. In ce priveste parfumurile, folosesc XO si Black Suede Touch.

    Răspunde

    • Nelia Banaru
      Ian 05, 2011 @ 18:47:04

      🙂
      eu, de tare ce nu-mi placeau persoanele care miroseau urat, aproape intotdeauna cand mergeam undeva cu microbusul, la Bucuresti, Constanta sau acasa, aveam „norocul” sa stau langa cineva tare puturos, nespalat si transpirat, ce mai, cu miros de hoit😀.
      Pentru astfel de situatii aveam la mine un parfum mic, imi parfumam mana si stateam cu ea la nas…🙄

      Răspunde

Lasă un răspuns

Ianuarie 2011
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
