Tort din somon afumat

Pentru nepoata mea Irina, care tot ma intreba de vreo reteta gustoasa de salata pentru Revelion.

Eu am facut de Craciun acest tort-salata de somon, inspirata da pe blogul lui Edith. A iesit gustos, un pic cam sarat pentru gustul meu, dar sotul meu l-a infulecat rapid. Poate e bine sa se aleaga un somon mai putin sarat (exista si din asta).

Reteta e aici:

http://edithfrincu.blogspot.com/2008/01/tort-de-somon-afumat.html

P.S. Sa nu se enerveze prietena mea Ludmila, pe care o scot din sarite femeile care stau doar la cratita.😆 Iubita mea, eu nu stau doar la cratita, dar de sarbatori imi place sa fac ceva interesant si gustosel.
Imi place foarte mult sa gatesc, dar mi-ar placea si mai mult daca n-as face asta in fiecare zi…🙄

Lasă un răspuns

