Oameni buni si ne-buni

Uneori ma prind cu gandul nastrusnic ca am ajuns, nu stiu de ce, de la o bucata de vreme, sa-mi placa mai mult oamenii destepti si interesanti, decat cei numai buni. Si ar fi frumos si ideal ca primii, fiind destepti, sa stie cum sa fie si buni. Dar nu intotdeauna se intampla asta.

Oamenii frumosi la suflet sunt atragatori, carismatici. Iar cei frumosi doar la chip degeaba sunt asa, pentru ca daca sufletul le este negru, peste o bucata de vreme isi arata adevarata lor fata si par respingatori.

Dar exista si oameni, care parca sunt buni, dar nu stiu de ce sunt enervanti. Se uita la tine cu ochi mari de copil, iar tu nu prea ai ce vorbi cu ei. Sau spun cate o prostie si parca iti vine sa-i ierti, ca-s buni, dar si te enerveaza ca un om in toata firea spune gogomanii copilaresti.

Odata demult, am lucrat cu un baiat foarte cuminte, dar caruia nu-i iesea totul usor pe plan profesional. Unii il credeau prostut, dar eu inca nu stiam in ce categorie de oameni sa-l plasez. Intr-o zi seful a urlat la el si dupa ce a plecat, el a zis: nu-i nimic, nu ne-am nascut in puf, am trait si lucruri mai urate. Ce mi-a placut atunci de el!  Seful daca l-ar fi auzit, ar fi zis ca-i un fraier. Dar acest baiat avea un suflet frumos.

Cred ca cel mai important este ca pe calea vietii sa intalnesti oamenii potriviti, dragi sufletului tau, cu care sa ai ce discuta in orice clipa, de care sa-ti fie dor cand nu sunt langa tine. De asta prietenii trebuie apreciati atunci cand ii ai aproape.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Cerasela Petrareanu
    Dec 20, 2010 @ 09:10:25

    Ce devreme te-ai trezit:))
    Frumos spus, degeaba esti frumos ca un Adonis daca sufletul e negru ca taciunele:(.

    Răspunde

Lasă un răspuns

