5 mancaruri pentru o sanatate mai buna

Schimbandu-ti obiceiurile in ceea ce priveste mancarea poti face mai mult decat a-ti micsora talia. Cu ingredientele corecte poti reduce riscul de cancer si chiar iti poti creste sansele la o viata mai lunga. Aceste mancaruri sunt propuse de catre expertul in sanatate alternativa Dr. Andrew Weil:

1. Ciupercile 

Ajuta la prevenirea bolilor prin continutul lor care intaresc sistemul imunitar. Beneficiile lor se pierd daca nu sunt pregatite bine.

2. Soia si mancarurile din soia 

Incearca tofu, lapte din soia, boabe de soia. Sunt surse bune de proteine si te protejeaza impotriva cancerului de prostata si la san.

3. Legume crucifere

Legumele crucifere apartin de familia verzei. Si ele te protejeaza de cancer. Mananca varza, conopida, brocoli.

4. Grasimi sanatoase

Nu toate grasimile sunt daunatoare – unele iti protejeaza inima, cum ar fi acizii grasi omega-3. Daca  cauti sa adaugi grasimi sanatoase si sa tai din cele rele, fii sigur sa adaugi in lista ta de cumparaturi: seminte de in, ulei de nuci, ulei de masline, ulei din alune si oua omega-3.

5. Crupe prelucrate si neprelucrate

Mananca orez (de toate felurile), hrisca, orz, ovaz.

(sursa: doctoroz.com)

1 comentariu (+add yours?)

  1. pizza bucuresti
    Mar 07, 2013 @ 11:50:17

    soia este pe primul loc. cea nemodificata genetic, bineinteles

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: