Primul Halloween

Cand eram in Romania, petrecerile de genul Halloween, Valentine’s Day ma scoteau din sarite. Pentru ca erau niste sarbatori imprumutate de la americani, iar noi avem sarbatorile noastre frumoase, precum Martisorul (ce dor imi este de aceasta zi), Dragobetele…

Interesant este ca acum, fiind acasa la mama Halloween-ului, ma distreaza si ma amuza aceasta sarbatoare a americanilor. Au un obicei haios de a se costuma in diferite caractere, de la mic la mare, in seara de duminica 31 octombrie.

Ba chiar ma gandesc ca nici acasa nu m-ar mai enerva aceste sarbatori, cred ca odata cu venirea copilului incerci orice ca sa-i faci zilele mai interesante…🙂

Din pacate, am uitat aparatul foto acasa si nu am poze cu oamenii din strada. Dar am facut fotografii cu buburuza noastra costumata.

2 comentarii (+add yours?)

  1. CRISTINA
    Noi 15, 2010 @ 18:56:26

    IMI PLAC MULT BUBURUZELE MICUTE SI BOLFOSELE….

    Răspunde

Lasă un răspuns

