Soarta printesei adormite

Pe pagina mea de blog s-a cam asezat praful. Imi aduc aminte cateodata sa-l mai sterg… Dar asa este cu bebelusi. In primul rand ca imi ocupa foarte mult timp, si apoi nu prea pot sa merg sa colind orasul in goana dupa impresii noi.

Seara cand ma culc in pat simt cum ma dor talpile. Adorm in cateva secunde. Si imi aduc aminte de maicuta mea care cum se aseza pe vre-un pat, adormea imediat. Si noi, copiii, in frunte cu tata, radeam de ne prapadeam. Tata ne zicea sa vorbim mai incet, ca uite mama cat e de atenta la film. Si nu intelegeam atunci cat de obosita trebuia sa fie femeia aceea mica, muncind ca un cal pe camp si avand grija de atatia copii si de un barbat (cam comod).

Ea nu se supara, mititica. Zambea si ea cand noi radeam de sforaitul ei, neintelegand parca de ce radem. „Ce vreti, mai…”, zicea ea, uitandu-se la televizor si incercand parca sa inteleaga ce se intampla in filmul, firul caruia l-a cam pierdut. Peste cateva secunde iar sforaia si noi iar chicoteam…

Acum o inteleg. Si eu nu am patru copii, nu traiesc la tara, barbatului nu-i este rusine sa mai faca cateodata ceva prin casa.

Si ma gandeam eu asa, oare cu ce-o fi mai buni barbatii astia, de trebuie serviti toata viata?! Fa-le mancare, fa curatenie, spala, calca etc. Mie imi place foarte mult cand stau la hotel si mananc la restaurant, iar pentru barbati fiecare zi este ca si cum ar sta la hotel si ar manca la restaurant…

Si l-am intrebat eu pe sotul meu cu ce sunt ei mai buni si mi-a zis ca ei lucreaza… Dar oare atunci cand femeia are serviciu si ea, nu tot alearga acasa cu limba scoasa de-un cot ca sa pregateasca repede mancare la barbat si la copii? Sa gatesti zilnic, de cateva ori pe zi… toata viata… mare lucru…

Exista si barbati carora le face placere sa ajute femeia, la curatenie, la gatit, cu copiii. Cred ca mai rar, dar se intalnesc si astfel de specimene🙂. Parerea mea este ca poate, poate! merita sa fie servit acel barbat care aduce tot salariul si i-l da nevestei…😛

Orice femeie merita sa fie tratata ca o printesa, dar nu stiu de ce, de cele mai multe ori, barbatii sunt tratati ca niste printi.

Lasă un răspuns

August 2010
L M M M V S D
« Mai   Oct »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
