Puterea gandirii

Tudor Arghezi: „Omule nebunule, tu faci minuni fără să ştii şi nu cunoşti aproape deloc puterea formidabilă a gândirii tale, să ştii că tot ce-ţi închipui este realizabil şi direct proporţional cu încrederea ta. De ce te fereşti să stai de vorbă cu tine însuţi şi să te închipui descoperindu-te un perfect zeu?”

2 comentarii (+add yours?)

  1. runaway927
    Aug 08, 2010 @ 17:26:04

    Functiile creierului, in complexitatea lor sunt puteri incredibile. Actul gandirii , al constientizarii lucrurilor si situatiilor cu care ne confruntam este extraordinar. Un om ce isi stapaneste puterea psihica si isi controleaza gandirea, este un om fericit. Imi aduce aminte de un citat dintr-o carte: ” Eu sunt de profesie medic, cand l-am diagnosticat cu cancer i-am zis: Eu te fac bine si te tratez de la gat in jos, de tine depinde cum faci totul sa functioneze de la gat in sus! A reusit, si azi e sanatos. S-a vindecat”.

    Răspunde

Lasă un răspuns

August 2010
L M M M V S D
« Mai   Oct »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
