Declaratie de dragoste…

 <<< Tuesday, November 14, 2000

Draga fata frumoasa,

Te-am vazut la internet aici si m-am indragostit de tine. Stai in stanga mea si esti atat de draguta.

Adresa ta o am pt. ca esti acum tot pe mail si am vazut-o. Oare la ce facultate esti? Imi place de tine si nu stiu absolut nimic despre tine, decat ca esti blonda si probabil ai ochi frumosi (nu ii pot vedea de aproape de aici). Poate o sa te mai vad prin SNSPA. Nu te speria, n-o sa-ti mai scriu.

Un baiat din dreapta ta. (desi cand imi vei citi mesajul va fi altcineva in dreapta ta, sau poate nimeni, iar eu voi sta si ma voi gandi la tine).

Adio, fata frumoasa!>>>

Am pastrat acest mesaj, pentru ca intotdeauna imi aduce zambetul pe buze. Din cand in cand, mai caut prin sertarele virtuale, il sterg de praf, il citesc si il depozitez inapoi in ‘inbox’, acolo unde ii este locul de vreo 10 ani. Este una dintre cele mai frumoase declaratii de dragoste care mi s-a facut, iar autorul imi este necunoscut.

Tin minte ca in acea perioada eram foarte trista…

 Cand am primit mesajul, am crezut ca imi joaca o farsa colegii mei glumeti din camin. De aceea nu i-am raspuns. Cand am inteles ca nu e o gluma, era prea tarziu sa-i mai raspund. Sau poate am uitat sa raspund. Sau poate n-am vrut.

Oare de cate ori ni se intampla in viata sa nu facem (sau sa facem) ceva si sa ne gandim, oare ce ar fi putut sa fie, daca…

…Si din cand in cand, deschid adresa mea veche de e-mail si citesc acest mesaj, si imi aduc aminte cat de frumos era sa fii student :)

Lasă un răspuns

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Aug »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
