Yahturi de lux

Am fost la un targ de barci.
Nu ca as fi o mare amatoare sau mi-as dori un yaht… M-am dus si eu sa-i tin companie sotului.

Pentru cei pasionati de navigatie sau pescuit e un spectacol anual mult-asteptat. Chiar si pentru cei necunoscatori ca noi a fost interesant.

Mai mult de 200 de companii din toata lumea au venit sa-si prezinte barcile, salupele, yahturile de ultima generatie, design-ul multora lasandu-te cu gura cascata.

Am vazut multe salupe si yaht-uri de lux. Frumoase, scumpe, de la 200.000 pana la 5.000.000 dolari. Cine isi permite, poftiti…

Dar dupa cum zicea Donald Trump – un barbat care a adunat niste milioane, nu stie cum mai repede sa-si cumpere un yaht, iar dupa ce si-a cumparat, nu stie cum mai repede sa scape de el 😆
Asta din cauza ca e foarte costisitor de intretinut o ambarcatiune de lux…

2 comentarii (+add yours?)

  1. cerasela
    Mar 03, 2010 @ 13:12:51

    vreau si eu una:)))

    Răspunde

Lasă un răspuns

