Welcome to Miami (Bienvenido a Miami)!

Acesta era un cantec de-a lui Will Smith de prin anii ’90. Mi-a ramas bine intiparit in minte, dar nu credeam vreodata ca o sa ajung si pe aici🙂

Primul contact l-am avut cu taximetristul care ne-a luat de la aeroport. Nu era chiar alb si mirosea… nu chiar proaspat. Am strambat din nas. La New York taximetristii nu miroseau urat… Din cauza ca e mai cald, o fi transpirand mai mult, dar prin magazine am vazut ca se vinde si sapun. De fapt, aceeasi problema o aveam si cu taxiurile din Tulcea. Si nu vara, ci iarna, cand in masina era cald, iar geamurile nu se deschideau🙄

In zilele care au urmat, am auzit vorbindu-se mai mult limba spaniola decat engleza. Multi, multi latinos. De fapt, 65% din populatia orasului este latino (care vin din Cuba, Mexic, Puerto Rico etc). Cum au ajuns aici, cine le da atatea vize, inca nu am inteles. Personalul de la hotel vorbea spaniola, la restaurant si magazine la fel. Ceea ce m-a bucurat, a fost ca accentul lor era mai pronuntat decat al meu. La inceput chiar imi era cam greu sa-i inteleg. Vlad a zis sa nu  mijesc ochii cand nu inteleg bine, sa-i tin deschisi si sa incerc sa ciulesc urechile😆

Dupa doua saptamani ne intelegem bine. Cei care lucreaza in blocul nostru sunt amabili si zambitori. Avem si cativa rusi in bloc (of course).

Oceanul este frumos. Acelasi Ocean Atlantic, dar parca este mai frumos decat la NY, apa este mai verzuie, mai transparenta. Inca nu m-am aventurat sa fac baie (Vlad a facut deja). Mi-e frica de rechini flamanzi. Cand am venit, la tv au transmis despre un surfer mancat de un rechin ratacit, nu departe de Miami (primul caz dupa multi ani).

E la fel de frumos (si sanatos) sa faci plimbari pe plaja. Asa ca eu mai mult stau si ma uit la altii cum se scalda sau fac surfing.

Si cantecelul lui Will Smith
http://www.youtube.com/watch?v=IMpkAbg–Ac

4 comentarii (+add yours?)

  1. cbb2009
    Feb 20, 2010 @ 22:22:15

    Lelica, ce slaba esti! Vai de mine, ce papi?! Eu gasesc de mancat oricunde si oricand, dar mai ales in starea „ta”🙂, nu ne arati si noua burtica mai mult sau e gelos Nea’Vlad? Biz LB

    Răspunde

  2. Octavia
    Feb 22, 2010 @ 23:56:46

    Banaru, sunt invidioasa… tocmai m-am intors dintr-o minivacanta de ski, de la 10-50 cm de zapada si ger de – 7 grade… si acum, cand te vad pe tine asa „golasa” si apa aia cristalina, asa si-mi vine sa ma mut :))
    Ti-am vazut pozele, arati superb… ma intreb ce-ti prieste mai mult: sarcina sau USA, sau singurul Vlad e capul tuturor rautatilor🙂
    Sedere placuta la Miami si … la mai multi si la ma bine !!!

    Răspunde

    • Nelia Banaru
      Feb 23, 2010 @ 05:36:51

      lasa ca si voua nu va este rau.
      mie mi-e dor oleaca de zapada, de schi.
      nu ca m-as plange… ca-mi tot mai mult imi place la caldut😛

      Răspunde

Lasă un răspuns

