Picturi

Mi-e dor sa pictez.
Sunt doar un mic (si pitic :D  ) amator, dar cum zic rusii „nu sunt magician, inca invat”…

E interesant sa combini culorile, de exemplu galben cu verde si sa iasa albastru (la inceput m-am cam chinuit). E frumos sa dai cu pensula si sa dispara tot ce nu ti-a iesit, iar deasupra sa iasa ceva neasteptat.

Am pictat primul tablou ghidandu-ma dupa niste tehnici ‘pas cu pas’ a unui tablou de Van Gogh (floarea soarelui). Ma simteam singura si trista, iar aceasta activitate imi aducea bucurie🙂

Cu ambitie si rabdare, am creat cateva tablouase, dragi sufletului meu si daruite unor oameni dragi (le-am pus la albume foto).

N-am mai pictat de vreun an. Mi-au ramas toate acareturile acasa, dar si vopselurile cred ca sunt toxice pentru noi acuma.

Lasa ca peste un timp ma apuc iarasi (mai ales ca ultimul tablouas pentru Cerasela e neterminat).
Numai sa nu fuga muza de la mine:mrgreen:

Lasă un răspuns

