Incredere

Odata, in timpul anilor de studentie, am fost martora unei situatii putin bizare. Un prieten de-al meu si-a inselat prietena, pe care eu o cunoscusem cu cateva zile in urma si care tocmai plecase din localitate. Atunci cand l-am vazut cu alta, am facut ochii mari, dar nu i-am zis nimic. Nu stiam care este tipul de relatie cu fata pe care  o cunoscusem cu cateva zile in urma, nu era ea prietena mea si, simteam ca nu e treaba mea sa ma amestec… El era foarte senin, cred ca nici nu gandea, si nu stiu daca s-a gandit vreodata, ca face un lucru urat (de, era un tanar student care incerca sa se distreze la maxim).

Alt lucur mi-a ramas mie in minte. Vremea a trecut, si odata prietena lui (aceea pe care a inselat-o) si care mi-a devenit si mie o buna prietena intre timp, mi-a zis ca ea stie ca el nu a inselat-o si nu ar insela-o niciodata, deoarece il crede prea comod, prea satisfacut (n-a zis indragostit) ca sa o faca. Iarasi am tacut… Nu stiu daca era sau nu treaba mea, nu stiu daca am facut bine, sau ba. Poate da, poate nu. Relatia lor deja avansase, erau impreuna de mult timp si asa si planuiau sa ramana. Aveam eu dreptul sau obligatia sa-i zic ca-i naiva si nu e adevarat ceea ce crede? Habar n-am nici acum.

Ceea ce mi-a ramas mie intiparit in mintea mea creata (pe atunci aveam parul facut permanent🙂 ) e ca in viata niciodata nu poti fi sigur de nimic. Inocenta, cu care credeam ca doi oameni daca aleg sa formeze un cuplu n-ar trebui sa se insele, s-a evaporat (cred ca era si timpul). Din pacate. Bine, au existat si momente cand uitam, dar periodic imi aduceam aminte, sau altii aveau grija sa o faca, ca desi tu esti sigur de ceva, realitatea poate fi alta, iar viata iti poate rezerva o multime de surprize.

Am auzit multe femei spunanad „vai, ma iubeste atat de mult, sau ne iubim atat de mult, sunt sigura ca vom fi impreuna tot restul vietii si nimic nu ne poate desparti”. Ferice de acelea, care sunt atat de increzute, sau carora chiar li se intampla sa fie asa cum viseaza.

Mie imi sta implantat in cap un sambure de indoiala. Cred ca ma iubeste? Da. Azi. Acum. Maine? Maine nu stiu daca ma va mai iubi, daca nu ma va parasi, daca nu se va indragosti de alta, daca nu ma voi indragosti eu, daca nu ne-om plictisi, daca n-om inebuni, daca nu vom alege alte cai de urmat… Viata e plina de surprize. Si nu intotdeauna acestea sunt placute.🙂

3 comentarii (+add yours?)

  1. cerasela
    Feb 03, 2010 @ 15:33:47

    cred ca ai luat-o razna:))

    Răspunde

  2. cerasela
    Feb 04, 2010 @ 09:36:59

    probabil ca da:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

