Nebunia paslelor

Le-am vazut prima data cu vreo doi-trei ani in urma, pe internet si prin reviste, purtate de catre vedetele americane. Si mi-au placut. Chiar daca ele, starletele adica, le purtau si vara, la rochii. Dar oricum mi-au placut… Ma gandeam sa-mi cumpar si eu, le-am cautat pe internet, dar pretul mi-a taiat din elan. 200 $. Pai da, ca erau UGG. Cred ca aceasta marca australiana a scos prima pe piata aceste pasle haioase. De fapt, ele cred ca au aparut cu multi-milti ani in urma, purtate fiind de catre eschimosi sau ciucci de prin Siberia…

Acuma, paslele au invadat si Europa. Tinerele le adora, mamele se uita sceptic, barbatii le urasc. In ceea ce-i priveste pe acestia din urma, nu-i nimic de mirare, ca daca ar fi dupa ei, noi, femeile, ar trebui sa purtam tocuri si atunci cand dormim…

Ajunsa in America, cand a venit frigul am dat si eu fuguta la magazin sa-mi iau pasle. Nu UGG, ceva mai simpli, dar la fel de dragute (asta dupa mine, ca el zice ca-s tare uraciosi :)). Dar sunt super-comozi, parca as fi descult. Si tin si de cald. Mi-au prins tare bine atunci cand am fost in Moldova si am dat peste gerul de -20 C.

Acasa, tragedie. Paslele abia acuma apar. Fetele se uitau pofticioase dupa picioarele mele, cei mari ridicau ironic spranceana. Dar cele mai afectate au fost nepoatele mele, ca cica si ele, si chiar si prietenele lor vor pasle din astea si eu nu le-am adus… Dar! daca era sa iau atatea pasle, ma tem ca nu aveam loc de altceva in valiza si imi mai puneau interdictie americanii pentru contrabanda… cu pasle🙂. Pana la urma si-au cumparat de acolo.

Interesant, oare cat va mai fi la moda aceasta incaltaminte ciudata. Americancele inca le poarta, spre disperarea barbatilor. Poate ca in Europa nu vor fi la moda mult timp, pentru ca fetele noastre sunt mai cochete, iar barbatii si mai disperati…

Lasă un răspuns

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
