Cat dureaza dragostea?

 

Am citit undeva, ca dragostea dureaza 3 ani. Si sigur ca imediat m-am gandit la dragostea noastra, la relatia pe care o avem de mai mult de 3 ani. Il mai iubesc la fel ca la inceput? Mai exista acea pasiune, acea scanteie ca atunci cand m-am indragostit de el?

Poate inceputul relatiei e cea mai dificila etapa. Atunci vezi doar fizicul, doar ambalajul. Pe parcurs incepi sa descoperi ce-i in interior, dupa ce ai rupt hartia frumoasa in care e ambalat cadoul si ti-ai aruncat ochiul inauntru, incercand sa intelegi ce fel de om este. Sa ai rabdare sa-l descoperi zi cu zi, sa ai curajul sa-i ierti defectele, sa-i apreciezi calitatile… Si de multe ori se poate intampla sa descoperi, dupa o vreme, ca nu-i ceea ce ti-ai dorit, ca degeaba ti-a placut fizicul lui, daca nu ai nimic in comun cu el, daca nu-ti place ce fel de om este, daca nu aveti aceleasi planuri de viitor, aceleasi vise.

Trei ani e prea putin. Poate dupa 3 ani inima nu-ti mai tresare, poate nu mai ai fluturasi in stomac, nu mai stai ca pe ace intrebandu-te de ce nu te suna, de ce nu vine, poate esti mai calm, dar asta poate din cauza ca indragosteala s-a transformat in dragoste.

Imi place la fel de mult, atunci cand adoarme primul si ma duc eu sa sting lumina, sa-l privesc un moment cum doarme si sa zambesc. Imi place la fel de mult sa ma pierd ca o furnicuta in bratele lui si sa ma simt in siguranta. Imi place sa-l privesc dimineata neras… Privirea lui ma incanta mai mult decat a tuturor barbatilor luati la un loc… Ma induioseaza gandul ca este al meu…

Deci, eu cred ca dragostea dureaza mai mult de 3 ani. Cel putin stiu sigur ca dureaza mai mult de 7. 🙂

3 comentarii (+add yours?)

  1. cbb2009
    Dec 01, 2009 @ 22:43:11

    In natang pe nume Frederic Beigbeder, enfin, mare scriitor deja, francez, a scris „L’Amour dure trois ans”. Atat a durat a lui, am avut cu totii din alea care au durat trei, ani, luni sau zile. Un alt cliseu e filmul „Sept ans de mariage”, comedie franceza, foarte faina, dar filmul joaca pe ideea ca dup a vreo 7 ani incepe un fel de uitare a celuilalt ,etc., si, din fericire, se deschide a doua respiratie, plina de inspiratie. A consommer sans modération! Mmmm, tare-ti inteleg induiosarea!🙂 Biz de la Bxl, Ludmila

    Răspunde

  2. Lungu Natalia
    Dec 02, 2009 @ 12:31:09

    Foarte frumos, dar sa vezi cum e dupa ce apare un copil🙂. Sa nu uiti sa ne impartasesti si noua trairile tale atunci.

    Răspunde

  3. Nelia Banaru
    Dec 03, 2009 @ 18:39:39

    mai, adica voi vreti sa ma speriati?
    lasa ca atunci cand vine bebeul o sa am mai mult de iubit si sper sa fie si invers :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
