Tricou cu vino-ncoa

scManhattan-ul chiar este asa cum il prezinta filmul „Sex and the City”. Prietenos, pentru ca oamenii sunt zambitori si sociabili, diferiti la vorba si la port, de diferite culturi, de diferite culori, pe de alta parte indiferent, pentru ca daca nu esti interesat oamenii te lasa in pace, poti fi imbracat ciudat sau chiar dezbracat, nu se uita nimeni lung in urma ta si nu duce nimeni degetul la tampla; este plin de surprize, unele parand placute, altele nu prea, depinde de zi, depinde de dispozitia ta, de vremea de afara…

Coboram pe escalator ca sa ies in strada si in spatele meu am auzit o voce de barbat: „Ce culoare draguta are tricoul tau”. M-am intors sa vad daca mi se adreseaza mie. Mi-a zambit. Eu am zambit amabila si i-am multumit. „Culoarea se potriveste intocmai cu vremea de afara”. (E timpul sa clarific ca tricoul meu era de culoare roz, placut, dar nici chiar sa doboare trecatorii pe spate, la prima privire aruncata, iar afara era o zi frumoasa cu soare bland). Am inteles atunci ca barbatul, prezentabil de altfel, are chef de vorba… „Ei, mi-am zis, o fi un american (cu ochi cam ingusti, ce-i drept) curios si sociabil”.

M-a intrebat de unde sunt, de cat timp sunt in State, ce fac… I-am zis de unde vin. Stia ca e o tara ex-comunista, chiar declarandu-mi ca parintii lui provin tot dintro tara a fostului lagar comunist – Uzbekistan (de aici si ochii ingusti). A mers vreo trei strazi cu mine, mi-a tot facut complimente ca vorbesc bine engleza, bla, bla… Am inteles ca omul chiar are chef de vorba si hai cu „dar sotul meu zice ca nu vorbesc chiar bine, si eu am venit la sotul meu, si sotul meu asa si pe dincolo”… Nu s-a incomodat deloc. Cand am zis ca trebuie s-o iau la stanga, mi-a zis ca i-ar placea foarte mult sa ne mai vedem la o cafea!, sa mai discutam… si mi-a intins o carte de vizita cu rugamintea sa-l sun cand voi mai fi prin zona. Am zis – „neaparat, si mie mi-ar placea”, luand cartea de vizita si stiind ca niciodata nu-l voi suna.

Cand eram deja singura, m-am uitat pe acea carte de vizita. Manager (ceva in constructii). Hmm. Am aruncat-o si m-am gandit la prietena mea Mihaela, care odata, demult, dupa ce i-am povestit ca s-a apropiat de mine un baiat pe strada si mi-a cerut numarul de telefon (lucru care, de fapt, nu mi se intampla prea des, pentru ca mai intotdeauna am scris pe fata, nu te apropia, nu sunt interesata, si m-am convins ca semnalele sunt bine receptate), zicea – inseamna ca mai ai succes pe piata…🙂 Ne-am amuzat atunci, ca eram tinere si nelinistite, mai permanent avand capul sus, in nori, cu mintea pusa intotdeauna pe sotii…

De obicei, nu ma prea impresioneaza complimentele altora, sau cel putin nu mai mult decat cele ale omului iubit, nu sunt disperata dupa priviri lancede, ba chiar ma enerveaza, dar cateodata un necunoscut iti poate face ziua mai placuta, sau poate mai plina, atunci cand nu ti se intampla nimic interesant si uite! ca ai, totusi, ceva haios sa povestesti acasa. Cum zice americanul „You’ve made my day”.

Ma gandeam ca mai toate femeile, fie ele serioase, neserioase, abordabile sau nu prea, iubesc sa fie complimentate. Poate pentru a nu uita ca sunt femei (ca doar iubim cu urechile :)). Uneori cu toata rutina asta a vietii, cu gatitul, cu serviciul, cu copiii si alte treburi, ne ratacim, ne pierdem din feminitate sau uitam ca suntem tinere si frumoase chiar daca prietenul, sotul, iubitul inca se mai uita cu dragoste la tine, inca te mai doreste. Uneori parca avem nevoie de reasigurarile unei prietene, de privirea unui necunoscut.

La urma urmei nici nu mai conteaza cat de mare sau mic este succesul tau pe ‘piata’, important e sa-ti stii pretul (cateodata si lungul nasului), dar… e placut sa mai intalnesti cavaleri care sa te faca sa te simti importanta🙂.

(O faza despre cavaleri o sa o povestesc odata).

Si oricum, nu suntem chiar asa aiurite ca barbatii, cand ii apuca criza varstei mijlocii…

3 comentarii (+add yours?)

  1. stefan florea
    Oct 29, 2009 @ 13:39:10

    FRUMOSUL ESTE ATRAGATOR DAR DESE ORI NU ESTE FRUMOS AUTORUL ACESTUI FRUMOS.TOATE RELIGIILE AU NEGLIJAT FEMEIA ,PENTRU CA TOATE AU DIVINIZAT BARBATUL.

    Răspunde

  2. cerasela
    Noi 10, 2009 @ 10:59:57

    Ia-i povestit lui Vlad? Cum a comentat?

    Răspunde

    • Nelia Banaru
      Noi 11, 2009 @ 01:59:20

      I-am povestit. Acum de fiecare data cand ma duc in oras imi zice sa a m grija.
      Nu de alta, dar sa nu ma fure cineva…🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

