Doamna Toamna

autumn

Afara este atat de frumos. Nici cald, nici frig, zile insorite de toamna blanda.

La inceput m-am suparat ca pleaca vara. Imi place acest anotimp, cand florile zambesc in diferite culori vii, cand soarele te scalda cu razele sale (chiar daca iti ies sute de pistrui obraznici :)) si apele marii sunt calde…

Dar si doamna toamna este atat de frumoasa, lucru pe care nu vroiam sa-l observ, din ciuda ca pleaca iubita mea vara. Luminile sunt deosebite, culorile calde si discrete, ca in tablourile pictorilor talentati. Abia astept sa mergem in Central Park sa facem fotografii cu copacii tristi din cauza frunzelor care-i parasesc, frunze care se aseaza ca un covor in diferite culori, rosii, galbene, verzi…

Mi-e dor si de iarna. Poate cu trecerea timpului incepem sa apreciem mai mult frumusetea ce ne inconjoara. Pentru ca atunci cand suntem tinerei, suntem cam nelinistiti (sau grabiti, sau aiuriti :)).

4 comentarii (+add yours?)

  1. camelia
    Oct 07, 2009 @ 14:17:23

    Bine-ai revenit, doamna !

    Răspunde

  2. katia zicu
    Oct 11, 2009 @ 07:01:44

    salve!neli,eu cred ca toamna mai artista si mai nebuna ca in moldova,nu gasesti nicaieri.pesaje rosii,galbene,miros de must,scartiit de care,miros de nuci,sunet de doaga goala dar si de doaga plina…mie mi-e dor de toamna moldoveneasca,aici e totul verde ,e putin frig,sunt in munti.

    Răspunde

Lasă un răspuns

