Ganduri (de-ale mele…)

M-apasa gandurile…
Eu le alung,
Dar ele hapsanele
Nu ma lasa sa fug.
 
Sa fug in peisajul de-afara,
Sa le mint.
Sa fug in lumea amara,
Dar ma prind.
 
Ganduri negre, ganduri urate
Ma fac sa sufar.
Ma-nteapa, imi patrund in minte,
Dar nu ma supar.
 
Nu se duc, nu se duc
Eu mai pot gandi,
Ma bucur, ma bucur,
Mai pot suferi…
     (1996)

4 comentarii (+add yours?)

  1. zicu katia
    Oct 01, 2009 @ 08:51:34

    helooooooooo America.Neli, gandurile astea ale tale aduc a „sicrii de plumb”.Eu inteleg ca e toamna si ca in NY poate ploua si te apuca damblaua,dar nici chiar asa…Stiu ca o sa zici:”ce vaca”.hahahahahahahahahaha.te pup.ciao.

    Răspunde

    • Nelia Banaru
      Oct 01, 2009 @ 12:14:46

      ha haha. nu, o sa zic „ce muca”. ai uitat?
      daaa, intradevar „a venit toamna, acopera-mi inima cu ceva, cu umbra unui copac sau mai bine, sau mai bine cu umbra ta…”.
      afara e posomorata vremea, nu ne mai plimbam atat de mult, idei nu mai am, muza (sau „muzul”) m-a parasit odata cu vara🙂

      Răspunde

  2. zicu katia
    Oct 02, 2009 @ 04:01:19

    Buna scumpica! Ce mult ma bucur ca „m-ai bagat in seama”.Aproposito despre umbra,pentru a nu vedea umbrele e destul sa privesti direct la soare,vei vedea doar lumina!Te pupic,o zi buna si muze-muzite-muzilele din plin si din belsug.Ciao America!and ciao my dear poetessa.hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaha.Ti ti voglio un mondo di bene,perche sei una persona molto,ma molto,molto speciale.

    Răspunde

  3. stefan florea
    Oct 29, 2009 @ 14:11:29

    REGELE GINDIRII E PLIN DE RANI SI SUFERINTE

    Răspunde

Lasă un răspuns

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
