Oceanul

P8160470

Am ajuns sa fac baie si in ocean…

Zbuciumat si linistit, atragator si inspaimantator in acelasi timp… Asa cum este cateodata o noua zi din viata noastra, asa cum ne simtitm uneori cand trebuie sa facem alegeri noi si nu stim daca sunt corecte si numai noi si Dumnezeu stim ce se intampla in sufletele noastre, avand grija sa ascundem de oamenii care ne inconjoara zbuciumul inimii, pentru a nu-i supara, pentru a nu-i intriga, pentru a nu le trezi invidia sau curiozitatea, din frica de judecati, din grija pentru pacea noastra interioara…

In apele lui se scalda mii de creaturi, iar tu nu le vezi, poti doar sa le ghicesti prezenta. Ai vrea sa le atingi, dar in acelasi timp ti-e frica. Si ramane la alegerea ta, daca sa te avanti in valurile lui sau doar sa stai pe mal sa-i ghicesti gustul…

6 comentarii (+add yours?)

  1. Ihtiandr
    Aug 17, 2009 @ 15:11:48

    Asa este !

    Răspunde

  2. cerasela
    Aug 19, 2009 @ 06:37:09

    Eu nu am ajuns anul asta sa vad Marea Neagra…. Ce noroc pe unii.
    Nelishor da stii ce nu am vazut eu in pozele tale?
    Rechinii din Falci!!!!!
    Hi hi hi!
    Hai ca te-am speriat!:)

    Răspunde

  3. Camelia
    Aug 19, 2009 @ 15:13:53

    Intr-adevar, clipele petrecute pe tarmul marii sunt minunate aproape de fiecare data… te simti mai impacat, mai linistit… poate briza este cauza …. oare ea e cea care -ti ia nelinistile si le duce spre departari …?
    Apropo,Nelicico, am vazut marea, cerul, nisipul si…. „sirenul” … dar … unde e sirena ? Eu voiam sa vad si sirena !!!!🙂
    Pupici

    Răspunde

  4. Octavia
    Sep 02, 2009 @ 03:18:25

    felicitari pentru abordare, stil… este impresia care m-a impresionat si care carecterizeaza profunzimea si complexitatea modului tau de a gandi, simti, trai… keep going…

    Răspunde

Lasă un răspuns

