„Seven pounds” – un film bun

In sfarsit am privit un film bun. Din pacate nu se intampla prea des. Seven pounds. Un film mai vechisor, dar abia recent am ajuns sa-l vad. Cu Will Smith. Nici nu ma asteptam, el, care joaca in fime de actiune sau SF, ca Independence Day sau I am Legend…

Am bociiiit. Imi plac filmele care ma emotioneaza. Ca si in viata, ma impresioneaza caracterele interesante, oamenii cu un set de valori si cu suflet bun. Oameni care stiu sa daruiasca.

Nu-mi plac oamenii urati la suflet. Nu-mi plac zgarcitii (urat e barbatul zgarcit cu sotia si copiii lui), curvarii (care incearca sa se uite sub fusta oricarei femei), betivii, nici cei care sunt abuzivi verbal sau fizic. Nu degeaba zicea bunica-mea – fereste-te de betiv, curvar sau zgarcit, ca altfel vei trai in frustrare. Ei, dar si ei, saracii, sunt de compatimit, pentru ca-s niste firi slabe, fara tarie de caracter si, pana la urma, toti avem defecte, mai mici sau mai mari.

Ma impresioneaza oamenii blanzi si buni. Unul dintre cei mai frumosi la suflet oameni pe care i-am intalnit pe acest pamant este maicuta mea (si spun asta nu pentru ca e mama mea). O femeie mica, cu un suflet mare. Eu nu sunt chiar ca ea, sa pot sa-i iubesc pe toti, neconditionat, sa vreau sa ajut orice om aflat la necaz. Din pacate. Cred ca seman mai mult cu tatucu :))). Am si un dram de egoism in mine. Iti dau, dar da-mi si tu mie. Ei, dar din tonele ei de bunatate, sper ca mi s-au transmis si mie macar cateva grame… 

Nu prea cred in religii. Cred in Dumnezeu, dragoste si bunatate. Ma irita fanatii religiosi, care se cred mai demni decat altii doar pentru ca merg mai des la biserica… Nu cred ca budistii, iudeii, musulmanii etc. sunt mai putin fericiti sau merita mai putin pe acest pamant doar pentru ca nu sunt crestini. Dogme scornite de preoti (valabil si pentru preotii din celelalte religii). Fiecare om are dreptul sa caute si sa cunoasca. Cum a zis cineva – Suntem crestini, budisti, iudei sau musulmani; suntem romani, rusi, italieni, „americani sau altcineva pentru o anumita perioada de timp, dar suntem toti copiii lui Dumnezeu pentru totdeauna”.

3 comentarii (+add yours?)

  1. Camelia
    Aug 11, 2009 @ 14:10:15

    Intradevar, un film bun. L-am vazut de ceva timp si stiu doar ca m-a impresionat mult de tot. O poveste inedita, un scenariu bun si un Will Smith care face un rol foarte bun (chiar daca nu sunt o admiratoare al acestui W.S. ) Da, ideea filmului m-a captivat … insa am ramas la sfarsit cu gandul ca asa ceva nu este posibil in lumea reala .

    Dar ce parere ai de American History X ? Mie mi-a placut enorm si inca imi pare rau ca n-am cumparat , atunci cand am avut ocazia, acel DVD🙂 .

    Răspunde

    • nelia
      Aug 11, 2009 @ 15:23:19

      mi-a placut si american history x.
      edward norton este un actor foarte bun.
      dar preferatul meu oricum ramane brad pitt🙂

      Răspunde

  2. adi4streetcore
    Aug 28, 2009 @ 19:57:35

    american history x ca idee e un film slab,dar Eduard Norton ca actor este genial ,la fel si Brad Pitt.

    Răspunde

Lasă un răspuns

