Afroamerican amabil

Ieri ma duceam in Manhattan, la Misiunea R.Moldova de pe langa ONU, pentru a vota. Am plecat cu autobusul si am ajuns intro statie foarte mare. Pentru prima data am ajuns acolo, dar eu de obicei merg fara frica de a ma rataci, pot sa plec si in China si nu cred ca ma ratacesc (cand am plecat la prietena mea in Luxemburg am mers cu 7 trenuri; unul l-am scapat in Germania, dar tot nu m-am pierdut :)). Am coborat din autobus si am mers in urma oamenilor. Era o gara foarte mare, cu cateva etaje. Oamenii au plecat in directii diferite, fiecare in treaba lui. Eu ma uitam dupa sageti, sa vad ce scrie si incotro sa o apuc. Imi trebuia sa ies in strada. Pe escalator se ridica un negru maroi. S-a oprit si ma intreaba: „Incotro iti trebuie?”. „Vreau sa ies in strada”, ii zic. „Ia-o pe acolo”. I-am multumit si am plecat fiecare mai departe.

Seara i-am povestit sotului meu si ma intreba – si asa s-a oprit pur si simplu? Si dupa asta nu ti-a mai zis nimic, nu te-a intrebat nimic? II zic – nu draga, omul doar a fost amabil. Zice: cred ca te-a vazut stand speriata si uitandu-te imprejur, nestiind incotro sa o iei si s-a gandit: „fata asta mica s-a ratacit, ia sa o ajut eu”.

Cred ca asa a si gandit. hi hihi

2 comentarii (+add yours?)

  1. Octavian
    Iul 31, 2009 @ 18:33:59

    Buna Banaric, dece nu ai initiat un blog cat ai stat in Tulcea ? era destul de interesant ce crezi si cum vezi viata din Tulcea in toti acesti ani.

    Răspunde

    • nbanaru
      Aug 01, 2009 @ 08:28:43

      ei, si tu…
      abia acum mi-a venit ideea unui blog.
      lasa ca o sa scriu si despre tulcea.
      despre delta dunarii mai bine zis, ca tare mi-e dor…

      Răspunde

Lasă un răspuns

Iulie 2009
L M M M V S D
    Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
